BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 3, 2010

OK or KO??

ENTAH LA AKU...aku sendri pun not sure  ape y xkne ngn diri aku hari nie..tetiba jer rse mcm nk ketawa pun ade, nk nangis pun ade, nk marah pun ade, terkilan pun ade, serabut pun ade...senang ckp..SUME ADE!!

tension betul la..lau tiap2 hri mcm ni jer..brjln pun mcm zombi..mkn xbasah!mandi xlalu!tidur lena la plak!!
xpaham xpaham..*ni mesti ade something wrong*hehe...tapi ape yee??
sbenarnye xde pe2..*betul ke??*ENTAH..
ni mesti dah masuk kes putus wayar ke ape..nk kne tukar fius bru la 2..
pe2 pun aku ok jer..*mybe*
susahnye lau tiap2 hri jer asyik sebut nme 2...hisyyy
ENCIK KATAK betul la...

1 comments:

tim said...

i2lah ape y aku rse skrang nie..